Studentutspring

Jag är så glad för studenternas skull, som fick sitt utspring i år också! Det var länge osäkert om det skulle gå att lösa. 
 
Här ser det ut som ett vanligt år. 
 
Det är så kul att se dem, även sådana här år när jag inte har någon särskild student att fira.
 
Varje student fick bjuda in fyra gäster och det var ganska glest på skolgården. 
 
Så här såg det ut förra året! Nu kan alla som ville komma och titta se filmer på tidningen Smålänningen och radiokanalen Ljungbykanalen i stället. 
 
Ur dagboken 900610: Vaknade klockan tolv idag. Härligt att sova. 

Kommentarer
Postat av: Znogge

Så bra det att det löste sig med ett utspring för det hade varit för sorgligt annars. Även i vår kommun blev det av och alla var nöjda även om det blev annorlunda i år.

Svar: Ja, jag tyckte att det blev bra idag trots allt! Studenterna är jätteglada och fina! Hoppas att ni också kan ha en fin avslutning!
Ylva

2020-06-10 @ 21:46:29
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: Emma Engström

Kan tänka mig att det var otroligt annorlunda iår, men så fint att man kunde göra det bästa av allt istället för att studenten skulle ställas in helt! Fint 🥰

Svar: Ja, det var en väldig tur och fint väder fick de också! :-) Det är synd om dem att de inte fick någon bal men studentdagen och utspringet är det viktigaste.
Ylva

2020-06-11 @ 09:37:08
URL: http://nouw.com/emmaengstrom
Postat av: Ama de casa

Skönt att det löste sig så bra trots allt! :-)

Sova till 12... Länge sen det hände för min del, fast visst är det härligt att sova! :-)

Svar: Ja, årets studenter har fått stå ut med tillräckligt, de fick ingen bal och har läst på distans i tre månader! Det var ganska länge sedan jag sov till tolv också, men jag brukar säga åt maken att inte väcka mig utan anledning. För någon vecka sedan kom han och ryckte i en av mina tår före klockan tio och då hade jag inte sovit klart...
Ylva

2020-06-11 @ 10:09:10
URL: http://amacasa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0