Kaos i Danmark

Jag har varit lite orolig för att biljetterna jag köpt till Copenhell i juni inte skulle komma, för de har sagt att de ska komma senast två veckor före festivalen, vilket känns jättekonstigt när jag köpte dem i december! 
 
NU kom de, det är ju ironiskt när man inte vet om det blir inställt! I Danmark är det fullständigt kaos nu och jag får rapporter från väninnan i Köpenhamn. När hon var på Netto var butiksföreståndaren less för någon hade slitit bort en stor behållare med handsprit och snott den! 
 
Ur dagboken 900319: Marit och jag hittade Slitz i skolbiblioteket. Vi gick dit och satt och läste efter skolan. 
 
Jag vill påpeka att Slitz dåförtiden var en musiktidning! 

Kommentarer
Postat av: Znogge

Tyvärr är det nog väldigt osäkert om den blir av. Men visst, man vet aldrig. Handsprit är hårdvaluta numera.

Svar: Mycket osäkert! Nu törs jag knappt boka något förrän i september om jag inte är säker på att få tillbaka pengarna! :-(
Ylva

2020-03-19 @ 21:29:27
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: Ama de casa

Snygga biljetter! Hoppas ni kan få användning för dom också, men det är tveksamt...
Många människor är inte kloka i dessa dagar. Sno handsprit, vilket j-la sätt!

Hmm... Är det verkligen säkert att det var en musiktidning? ;-)

Svar: Det känns väldigt osäkert och jag hoppas verkligen att jag får tillbaka pengarna annars för jag betalade skitmycket! :-(
Haha, vilken grej, den blivande bibliotekarien hängde kvar efter att skolan slutat för att läsa herrtidningar! :-)
Ylva

2020-03-20 @ 11:10:58
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Lisa

Man får hoppas att allt ordnar sig till sommaren . Min dotter har betalat summerburst i sommar med hotell i Göteborg och blir det inställt får hon inte tillbaka pengarna.

Svar: Åh, nej, får hon varken ersättning för hotell eller festival? Det borde man ju få.
Ylva

2020-03-20 @ 13:01:52
URL: http://familjenkaotisk.blogg.se
Postat av: Emma Engström

Hoppas verkligen inte att det kommer vara inställt nu, så tråkigt om det blir så! Men framtiden är ju så himla oklar just nu :( <3

Svar: Andra evenemang som jag är intresserad av i juni börjar ställas in nu. Jag förstår att arrangörerna är osäkra också, trist!
Ylva

2020-03-20 @ 19:57:31
URL: http://nouw.com/emmaengstrom
Postat av: Ama de casa

När jag gick på mellanstadiet hittade jag och två klasskompisar några porrtidningar i skogen. Jättespännande! Vi tog med dom, och jag gömde dom i min skolbänk.
Dagen efter var jag sjuk och mamma gick ned till skolan för att hämta hem läxor till mig. Hon och fröken letade upp mina läxböcker i bänken. Ooops...
När jag kom tillbaks till skolan fanns tidningarna kvar i bänken, men jag hörde inte ett ord om dom från varken mamma eller fröken. Jag bestämde mig för att dom nog inte sett dom. Haha! Tänk positivt...

Svar: Hahahaha! Synd på ett så bra gömställe! :-)
Ylva

2020-03-21 @ 10:47:27
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Jennifer

Jag hoppas det blir av för dig :) Men ja man vet inget alls inför de kommande månaderna..

Svar: Nu tycker jag synd om eleverna som inte vet hur länge de ska vara hemma från skolan. Det blir svårt att plugga hemma.
Ylva

2020-03-23 @ 22:51:04
URL: http://jennifermarie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0