Sakletare och våffelcafé

Det var snö på morgonen!
 
Idag åkte jag med en kompis till inredningsbutiken Sakletare i Tannåker. 
 
Det var fint men jag kom inte på något behov.
 
Sedan kom jag på att våffelcafét i Dannäs, som ligger i närheten, var öppet. 
 
Vi åt bananasplitvåfflor, supersmarrigt!
 
Ur dagboken 900329: Åsa följde med mig hem. Vi tittade i fotokataloger och telefonkataloger och jag pekade ut Envägen på kartan vi har bakom dörren i arbetsrummet. Vi cyklade till Brunna, Backa, Grådö. 
 
Det är så kul att läsa hur vi gjorde före google! (Jag vet inte vem som bodde på Envägen.)

Kommentarer
Postat av: Ama de casa

Vilken rolig sakletar-affär! :-) Våfflan såg otroligt smarrig ut.

Haha! Ja hur gjorde man förr... Vi seglade en gång efter "gula sidorna" i telefonkatalogen. Inte den bästa idén... :-D

Svar: Det är kul att gå och titta i sådana affärer även fast man inte handlar något. Oj, segla efter telefonkatalogen, det låter lite farligt! :-)
Ylva

2020-03-30 @ 10:21:42
URL: http://amacasa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0