Vinterkläder

Här händer absolut ingenting! 
 
Men vi har ju väder såklart! Efter att ha varit +4 och regn i fem månader har det blivit kallt men torrt och jag kan använda min fina skinnrock och sjal. Jag hade tänkt mig lite vårigare kläder, men snart kanske. 
 
Här hittade jag förresten en lättklädd version av mig från 1996. 
 
Ur dagboken 900330: Jag hade sagt att jag skulle komma hem till halv åtta men jag kom hem nio ungefär. Vi åkte nämligen till skolan och ställde oss utanför 9D:s disco. 

Kommentarer
Postat av: Znogge

Även här är det lite svalare men samtidigt så har solen visat sig en del.
Vilka fina bilder på dig!

Svar: Nu har solen försvunnit och det är blåst och regn OCH kallt! Tack, jag tycker om den gamla bilden på mig.
Ylva

2020-03-30 @ 21:39:06
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: Emma Engström

Nu vill jag verkligen mer än gärna ha sol och massa plusgrader så vi slipper kläderna haha :D <3

Svar: Eller hur! Nu har vi inte sol längre utan regn och blåst, trist! Längtar till att gå med bara ben.
Ylva

2020-03-31 @ 09:49:55
URL: http://nouw.com/emmaengstrom
Postat av: Ama de casa

Här regnar det mest varenda dag nu. Men, men. Vi får ju ändå inte gå ut ;-) (Jodå. Jag vill gärna sitta ute på terrassen, så solen får gärna komma fram).
Fina bilder på dig! Svårt att fatta att det nästan har gått ett kvarts sekel emellan dom.

Förstår att diskot lockade mer än en hemmakväll :-)

Svar: Oj, har ni regn nu, då förstår jag verkligen att du längtar efter terrassväder! Tack! Det är kul för jag är ganska lik mig 24 år och ungefär lika många kilo senare. :-)
Fast jag var inte intresserad av disco i den åldern, bara att stå utanför tydligen.
Ylva

2020-03-31 @ 10:01:45
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Lisa

Ja vädret är verkligen upp och ner just nu :) Fina bilder på dig kram

Svar: Nu kommer aprilvädret... Tack! Kram!
Ylva

2020-03-31 @ 11:59:33
URL: http://familjenkaotisk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0