Biltema igen!

Nu börjar jag bli orolig för mig själv när jag går på Biltema två gånger i veckan! Är det mitt nya nöje?
 
Jag cyklade dit i måndags och blev intresserad av den här stolen, så jag bad maken att vi skulle köra dit idag igen på väg till stugan. 
 
När man sitter i den blir det som en hängmatta nästan, det blir bra i sommar. 
 
Café Vildrosen hade bara småkakor kvar så jag gick till Baket också och stödhandlade. 
 
Ur dagboken 900515: Det kom lite saker från Hennes idag, kul. Jag har rensat maskrosor. Det var mindre roligt för det var helt fullt med små äckliga flygande saker, troligen knott, runt mig. 

Kommentarer
Postat av: Ama de casa

Stolen såg både läcker och skön ut :-)
Kakorna såg goda ut, men jag förstår inte hur det kan vara så stor prisskillnad mellan dom där faten...

Rensa maskrosor... Jag är glad att dom dagarna är över för min del. Slogs mot dom i gräsmattan i 21 år. Dom vann...

Svar: Visst är det en cool stol! Vildrosen drivs av kommunen som sysselsättning för funktionshindrade och de får inte gå med vinst eller konkurrera, men det gör de ju. De har jättegoda och billiga kakor, men stänger klockan två och jag brukar inte hinna gå dit. Maskrosor är tråkiga att rensa, vi odlar vildäng vid stugan och hemma tar roboten de flesta. :-)
Ylva

2020-05-16 @ 10:00:56
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Lisa

Biltema har ju allting i princip. Man hittar alltid någonting där. :)
Stolen ser jätteskön ut.

Kram

Svar: Jag tycker att det är en tråkig affär, men om det är något man behöver kan man alltid hitta det där. Stolen är jag nöjd med! Kram!
Ylva

2020-05-16 @ 10:17:37
URL: http://familjenkaotisk.blogg.se
Postat av: Znogge

Det låter som en stol helt i min smak. Nu brukar jag undvika Biltema men vem vet...

Svar: Stolen är skön, Biltema är tråkigt, men de har goda saker i cafét så det kan man locka mig med.
Ylva

2020-05-16 @ 14:26:40
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: Gunilla

Själv har jag sett ut en 5 positionsstol på Biltema som jag funderar kan funka bra med två på balkongen..vi har ju eget Biltema numera i Avesta :)

Svar: Så ni har också fått Biltema. Ja, det går att hitta saker där, men mest är det ju för tråkiga biltillbehör.
Ylva

2020-05-16 @ 16:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0