Blurb

Igår kväll grillade vi och jag satt ute till nio på kvällen, det var så fint!
 
Här kan man sitta och titta på solnedgången vid vår stuga. 
 
Idag började jag på den här boken, ett recensionsexemplar som jag fått från Hoi förlag och avlsutande del i trilogin om Källetorps gård. 
 
På insidesfliken är jag blurbad! Där är ett citat från min bokblogg, jätteroligt!
Det borde de ju ha berättat för mig, det var bara tur att jag bad om att få den här boken för att jag gillade de tidigare. 
 
Jag tog en cykeltur på banvallen och cyklade förbi ett kalvdagis. Kor är roliga, de brukar ha alla kalvar samlade och så står det en ko och vaktar. 
 
Ur dagboken 900522: Åsa och jag gick och tittade på orkesteravslutning. Jag satt och pratade med Britta utanför innan Åsa kom. Britta skrattade så att de stängde dörren, pinsamt. 

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Vad kul att din recention kom med :)

Svar: Ja, jag blev så glad och överraskad!
Ylva

2020-05-22 @ 21:15:30
Postat av: Lena i Wales och Spanien

Ser ut som en skön kväll, avkopplande och lugn.
Fortsatt bra helg!

Svar: Vi njuter av de första varma kvällarna, det är underbart när man kan sitta ute sent. Ha det bra!
Ylva

2020-05-23 @ 09:44:26
URL: http://lenaiwales.wordpress.com
Postat av: Ama de casa

Grattis till blurben! (Som jag inte visste att det hette... ;-) ).
Trevligt med ett kalvdagis :-)

Dom var nog bara avundsjuka på att Britta hade så roligt :-D

Svar: Tack! Det är många som inte hört ordet blurb, lite speciellt för bokbloggar. :-) Gulliga dagisbarn! <3 Hehe, ja, Britta hade för kul!
Ylva

2020-05-23 @ 09:54:36
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Lisa

Grattis till att din recension kom med :)
Vad mysigt det ser ut vid er stuga :)
Kalvdagis har jag aldrig hört talas om, vad gulligt :)

Kram

Svar: Tack! Det är fint vid stugan när det är fint väder. :-) Jag vet inte om kalvdagis är ett ord, men vi har sett flera gånger att de gör så. Kram!
Ylva

2020-05-23 @ 12:13:25
URL: http://familjenkaotisk.blogg.se
Postat av: Znogge

Kul att din recension kom med!

Svar: Det är jättekul för en bokbloggare!
Ylva

2020-05-23 @ 18:29:01
URL: http://znogge.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0