Djurkoll

Idag körde jag till stugan för att titta till djuren, för maken höll på med att riva bort vårt gamla tak hemma. 
 
Det var första gången jag körde och handlade med vår nya bil och jag blev så stolt över att jag prickade en ruta på Citygross! (Jag brukar alltid cykla inne i stan, så det är spännande varje gång jag ska parkera.)
 
Jag gick in till fåren och tittade så att de har vatten. 
 
Det var bara den här som kom fram, jag får ta med mig något gott att äta nästa gång. 
 
Ur dagboken 900526: Idag har vi haft inspelningsdag. Vi lyssnade på "Kanske på svensktoppen" och Tracks och spelade in lite grand. 

Kommentarer
Postat av: Znogge

Det är alltid ovant när man ska parkera med en ny bil så det var kanske skönt att det inte var någon trängsel ;-)

Svar: Den nya bilen är likadan som den gamla, alltid svårt att parkera tycker jag...
Ylva

2020-05-26 @ 21:28:42
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: Lisa

Vad söta dom är fåren. Vilken härlig blick hon har som kom fram till dig. Lite anklagande för att du inte hade något gott med dig haha <3

Kram

Svar: Ja, precis; "Vad gör du i hagen om du inte har med dig något gott?". Kram!
Ylva

2020-05-27 @ 08:41:38
URL: http://familjenkaotisk.blogg.se
Postat av: Ama de casa

Jag kör ju inte alls nuförtiden, men då när jag körde var fickparkeringar min stora fasa. Parkeringsrutor var jag rätt bra på om jag får säga det själv ;-)
Snyggt prickat av dig där, applåder från trafikpolis-Ama :-D

Gulliga får! Men taskigt av dig att inte ha med några godsaker :-)

Haha! Jag trodde ni gjorde nån film först :-D

Svar: Ja, du ser ju hur förväntansfull hon var på den första bilden och hur besviken på den andra... Jag trodde också att det skulle komma något mer rafflande om egen inspelning. :-)
Ylva

2020-05-27 @ 10:09:24
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Lena i Wales och Spanien

Fina får.
Tycker det är jobbigt varje gång vi byter bil och det har vi gjort ganska ofta med olika hyrbilar. Nu har vi en bil Wales och en i Spanien, så det blir i alla fall lite mindre byten då.
Ha det bra!

Svar: Visst är de fina. Vi har haft en automatväxlad och en manuell bil och det var förvirrande när man trodde att man satt i den andra bilen och började köra... Ha det bra, du med!
Ylva

2020-05-27 @ 10:42:05
URL: http://lenaiwales.wordpress.com
Postat av: Gunilla

Bra med stora parkeringar när man inte behöver trängas :)

Svar: Ja, annars parkerar jag inte alls... ;-)
Ylva

2020-05-27 @ 13:04:34
Postat av: Emma Engström

Djur är svårslagna, älskar att kika på dom och den ron som de ger <3 KRAM

Svar: Ja, det är rogivande och mysigt med djur. Kram!
Ylva

2020-05-27 @ 14:06:30
URL: http://nouw.com/emmaengstrom
Postat av: Maolion

Men vad mysigt att ha en massa djur att åka och kolla till :)

Svar: De är söta, djuren! Men sura när man inte ger dem gott. :-)
Ylva

2020-05-27 @ 14:19:54
URL: http://maolions.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0