På promenad

Jag tror att det hände när min mobil gjorde en uppdatering, eller också är det bara jag som är lite efter för jag brukar inte orka testa olika tekniker, men jag har i alla fall upptäckt en ny funktion som förändrar mina foton. 
 
Här är en liten rolig stig som jag går ibland för att den inte ska växa igen, i vanligt fotoläge. 
 
Om man klickar på en symbol med några träd blir det så här i stället. 
 
Nyasfalterad gångväg som ser ut att vara fin att åka inlines på, men det sluttar för brant så jag törs inte för jag skulle köra ned i ån... 
 
Det blåser så att jag får fontänfrisyr. 
 
Ur dagboken 900517: På svenskan spelade vi teater. Tre i varje grupp. I vår grupp var Nisse anställare och Marit och jag sökte jobb. Det var ganska kul. 

Kommentarer
Postat av: Znogge

Kul när man hittar nya funktioner :D

Svar: Ja, jag är nog sist på bollen, men det var ju kul för mig. :-)
Ylva

2020-05-17 @ 21:54:42
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: Gunilla

Vidvinkeln :)

Jag törs inte ens åka inlines utan åar i närheten..

Svar: Ja, jag har hittat vidvinkeln! Haha... Det är ingen nybörjarväg direkt.
Ylva

2020-05-18 @ 08:42:23
Postat av: Ama de casa

Kul när man hittar funktioner som man vill ha. Ibland finns det funktioner man INTE vill ha, som när jag på ett par kameror har kommit åt en knapp som gör att kameran tar bilder som den själv verkar tycka är konstnärliga. Anders har dock löst det problemet åt mig:

https://amacasa.wordpress.com/2017/04/04/ett-korkat-inlagg/

:-)
(Kameran i det inlägget har jag dock dödat för länge sen. Knappen finns på min nya också, men då måste man ta i för att få dom där bilderna)

Vi spelade också mycket teater när jag gick i skolan. Hade en teaterklubb med fem tjejer och vi spelade bland annat teater i skyltfönstret på Domus när det var skyltsöndag. Då gick vi i femman, idag skulle jag aldrig våga göra nåt sånt :-D

Svar: Det är ju värdelöst med funktioner man inte vill ha som väljer sig själva! Maken har någon skum grej på sin mobil som tokfärglägger bilder så att de ser ut som barnteckningar och när han ska skicka över bilder till mig blir de suddiga...
Ylva

2020-05-18 @ 10:03:00
URL: http://amacasa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0