Datortrassel

Jag vet inte vad det är för fel nu, men jag kan inte spara bilder från mobilgalleriet till dropbox som jag brukar använda för att föra över kort till bloggen, jag kan inte mejla dem eller lägga dem på google drive heller och nu orkar jag inte försöka mer idag. 
 
Dessutom har jag fått en ny laptop på jobbet, som jag ska ägna mig åt imorgon, spara alla bokmärken och lösenord som jag hoppas att jag skrivit upp någonstans... 
 
Här hittade jag en bild från vår förra lägenhet med stationär dator år 2010. 
 
Ur dagboken 901118: Vi åkte från Vasahallen halv fyra och borde ha varit i Lorensberga halv fem. Hittade till slut dit vid femtiden. Varken jag, Åsa, Becker eller pappa hittade i Ludvika. 

Kommentarer
Postat av: Znogge

Så irriterande när saker och ting inte fungerar som det ska. Hoppas det löser sig.

Svar: Tack! Nu har jag fått ordning på grejerna, men det är så dumt när allting kraschar samtidigt! Inte för att det var så viktigt med mina foton, men jag vill ju kunna blogga!
Ylva

2020-11-18 @ 21:44:15
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: Ama de casa

Fy vad jobbigt när det krånglar! Hoppas precis som Znogge att det löser sig.

Men? Hade ni inte en off-linekarta från Google nedladdad i telefonerna? ;-)

Svar: Ja, ni får det som skulle bli gårdagens inlägg idag i stället. :-) Jag tror inte ens att vi hade med oss en stadskarta. De senaste åren har mina föräldrar lärt sig att hitta bättre i Ludvika för de har tittat till en gammal morbror som mamma hade där.
Ylva

2020-11-19 @ 09:56:43
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Annie - Stora Små Äventyr

Jobbigt med datortrassel, hoppas att det löser sig :)

Svar: Tack, idag funkar det! Jag tror att nätet blir överbelastat när många jobbar hemma och vi har inte fiber.
Ylva

2020-11-19 @ 11:19:26
URL: http://biglittleadventures.se
Postat av: Hilma

Åh det är så himla jobbigt när tekniken strular! Jag är så oteknisk också så när det inte funkar vet jag inte hur jag ska lösa det!

Svar: Jag ska ju vara proffs på informationssökning som bibliotekarie, men är väldigt oteknisk när det kommer till att lösa datorproblem...
Ylva

2020-11-19 @ 15:47:42
URL: http://www.nouw.com/hilma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0