Digitalt möte

Jag har lyckats undvika det tills nu, men idag var jag på mitt första digitala möte. 
 
Här satt jag hemma i soffan och var beredd på att medverka i en APT (arbetsplatsträff). Jag lyckades reda ut både bild och ljud, men en av kollegorna fick inte igång sitt ljud så hon fick skriva i stället. Vi var bara fyra så det var inte så farligt, men jag kommer att fortsätta att försöka undvika digitala möten, för det är hemskt jobbigt med kameror på det här viset! Eller så får jag stänga av bild och ljud så folk slipper se och höra mig... 
 
Efter mötet tog jag en fotopromenad och hade följaktligen fortfarande selfieläget på när jag skulle kartlägga gatorna. 
 
Ur dagboken 901116: Jag gick in på Wasa målerier. De sponsrar inte sina konkurrenter. Ägaren spelar i Säter! Pinsamheter!
 
(Det där låter mer lustigt än pinsamt, men jag tyckte ju att allt var pinsamt på den tiden. Det hade varit rimligt att de sponsrat oss i Vasa volley.)

Kommentarer
Postat av: Znogge

Vi brukar stänga av kamera och ljud och sätta igång ljudet om vi vill säga något.

Svar: Ja, det är bra om man är många. Eller om man behöver stänga av Trumps mick så att andra får prata...
Ylva

2020-11-16 @ 20:48:41
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: Ama de casa

Znogges variant lät ju väldigt bra.

Haha! Ja visst var det mycket som var pinsamt förr om åren, nuförtiden kan jag bjussa på när jag gör bort mig och själv skratta åt det :-)

Svar: Så kan man ju göra. Tur att jag inte har en massa möten jag måste gå på! :-) Ja, nu får man ju något att blogga om när man är pinsam!
Ylva

2020-11-17 @ 10:06:25
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Lisa

Gillar inte heller digitala möten om det inte är ens familj.
Fina bilder på dig :)

Kram <3

Svar: Jag vill inte ha det med familjen heller. Nej, det är dåliga bilder på mig, jag lade ut dem för att det var kul, men tack ändå. :-) Kram!
Ylva

2020-11-17 @ 11:29:46
URL: http://familjenkaotisk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0