Första advent

Idag har vi julpyntat hemma. 
 
Maken tog hem en liten gran att ha utomhus.
 
Jag pyntade adventsstaken med wertherskolor.
 
En adventskalender från Yves Rocher fylldes också med kolor, fast olika mjuka sorter. 
 
Ur dagboken 901129: Har tränat tre gånger idag. Med högstadiet mellan fyra och fem, med LAIK mellan sex och halv åtta och vanlig träning mellan halv nio och halv elva. 
 
(Det var väldigt många timmar volleyboll, undrar varför jag tränade med högstadiets skollag och Långshyttan.)

Kommentarer
Postat av: Znogge

Här är inte ljusstaken på plats än...

Svar: Jag kan tänka mig att det inte är prio ett när man bygger nytt kök!
Ylva

2020-11-29 @ 21:21:05
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: Ama de casa

Fint pyntat! Fast jag tror inte att allt kommer att överleva fram till julafton... ;-)

Jösses vad mycket träning! Duktigt jobbat :-)

Svar: Det tror inte jag heller. Plundringen har redan börjat... Men jag köpte ett kilo werthers och har något kilo med andra kolor också, så jag kommer att "klara" mig till jul. :-)
Ylva

2020-12-02 @ 09:30:02
URL: http://amacasa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0