Gussarvsgatan

Jag har fått veta att Lars Demian, som jag lyssnat mycket på, gjorde ett skivomslag 2012 med Gussarvsgatan i Hedemora! 
 
Bild lånad från Facebook där Jan Berglund lagt upp den i gruppen Hedemora förr och nu. Den här genomfartsgatan har rustats upp och ser mycket roligare ut nu, med planteringar.
 
Här är en favoritplats från min promenadrunda och om ni vill se en donut från dagens promenad kan ni titta på min ätsida:
 
Ur dagboken 901128: Det är kul att stänga dörrar iklädd röda långkalsonger och svart top. Det är också ganska kul att vara med i "Brukshundklubben" och förlora alla matcher på en idrottsdag. 
 

Kommentarer
Postat av: Znogge

På bilden ser gatan ganska så tråkig ut men så såg det ut då.

Svar: Ja, den såg tråkig ut där, men lite längre bort ligger ett par urgamla trähus som är fina.
Ylva

2020-11-28 @ 16:43:11
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: Ama de casa

Vilken fin promenadväg! Föredömligt platt också :-)

Haha! Vi har lite olika tycke när det kommer till vad som är kul, fast jag kan ana lite ironi här :-D

Svar: Det är så fint med vatten på båda sidorna av vägen, jag älskar att gå ut på öar och uddar. Brukshundklubben är ju ett roligt namn i alla fall på ett volleybollag! :-)
Ylva

2020-11-29 @ 10:33:24
URL: http://amacasa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0