Jobbahemmafrisyr

Vad är nu detta för en galen ananas?
 
Det är min jobbahemmafrisyr.
 
Fast egentligen är den inte så skrämmande. Jag cyklade 700 meter och gick på Lidl med samma tofs. Folk kan ju gå runt och vara fixade och fina, men nu träffar man ju inte så många och jag orkar inte bry mig så mycket om hur jag ser ut. 
 
Ur dagboken 901124: Om en timme ska vi ha inflyttningsfest. Nu är klockan halv tolv. Här är fullt med folk. Emma, Åsa, Marit, Rosie och jag sitter på mitt rum. Tina gick nyss. Har skallat, lyssnat på musik, kastat snöboll, visat vägen till toan. 
 
(Det var en rolig fest fördelad på olika platser i huset. Jag hade mina kompisar på mitt rum, mamma och pappa hade gäster i vardagsrummet och min bror hade ett gäng i källaren.)

Kommentarer
Postat av: Znogge

En praktisk frisyr är det viktigaste och jag tror inte att den var så illa!

Svar: Rätt normal frisyr för mig, men när jag går ut bland folk försöker jag se till att jag inte är skrämmande.
Ylva

2020-11-24 @ 21:15:19
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: Ama de casa

Den där frisyren var det inte alls nåt fel på :-)

Vilken rolig inflyttningsfest! Fast jag undrar lite över att ni tydligen skallade varandra?

Svar: Det var väl en uppiggande frisyr! (Skuggan uppstod när jag lutade mig fram för att se om mobilen på golvet laddat klart.) Jag minns inte vem som skallade vem, men det låter rätt konstigt med mina fredliga vänner... :-)
Ylva

2020-11-25 @ 09:25:17
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Lena i Wales och Spanien

Tycker du ser fin ut!

Svar: Tack! Det var väl att ta i. :-) Ha det bra!
Ylva

2020-11-25 @ 13:03:14
URL: http://lenaiwales.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0