Jultights

Denna vecka säljer de jultights på Lidl och jag tycker att de är fina så jag köpte två par. 
 
Jul och jul, de här kan jag ha hela vintern.
 
Jag trodde att det var en synvilla att de är olika stora, men det är det inte! Huu, vad de röda skar sig mot julmattan, förresten!
 
Rött gör mig glad. 
 
Jag trodde inte att jag kunde köpa för stora tights, men det kunde jag alltså. Båda är XXL, men de här är verkligen enorma och sitter inte uppe i midjan.
 
Det löser jag med att ha ett par slimbyxor och en kjol utanpå, men konstigt är det att ha olika storlekar fast de heter samma... Tightsen är mjuka och sköna så jag kan även ha dem som långkalsonger/mysbyxor. Jag undrar vad som händer om jag tvättar dem i 60 grader, men då krymper de väl till capribyxor. 
 
Ur dagboken 901130: Jag och Åsa tycker det är helt normalt att sitta och prata på en klätterställning.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vilka mysiga tights. Ser verkligen jättesköna ut :)

Kram

Svar: De är mjuka och goa så det blir skönt att gå omkring i dem. Kram!
Ylva

2020-12-01 @ 16:13:39
URL: http://familjenkaotisk.blogg.se
Postat av: Gunilla

Jag såg dom tightsen, jag gillar verkligen dom gråa, ja rött är fint också. Men, det blev inget köp av för mig.. nu är det kanske för sent, dom brukar ju bara ha ett par dagar när det kommer nått i bladet :)

Svar: Jag rekommenderar i så fall att du inte köper XXL... De är väldigt mjuka och sköna. :-)
Ylva

2020-12-01 @ 16:36:03
Postat av: Ama de casa

Verkligen jättefina! Men märkligt att dom var så olika stora...

Sitter du fortfarande och pratar med Åsa på en klätterställning ibland? Jag skulle inte komma upp på en sån idag tror jag...

Svar: Mycket märkliga storlekar, särskilt de gråa då, men nu kom jag på att jag kan ha träningstights med bautatights utanpå när jag ska ut och extremgå när det är kallt. :-) Jag skulle gärna klättra med Åsa, men hon bor i Stockholm och jag har inte träffat henne på flera år.
Ylva

2020-12-02 @ 09:32:44
URL: http://amacasa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0