Kulturkullan

Vecka 44
 
* Läser: Innan snön faller av Helena Kubicek Boye. Denna läser jag bara för att den handlar om Säters sjukhus, jag ska inte läsa psykologiska thrillers egentligen för jag får mardrömmar...
 
Innan snön faller
https://www.adlibris.com/se/bok/innan-snon-faller-9789176298114
 
* Lyssnar på: Stad i ljus med Markus Krunegård på Spotify. Jag såg på Så mycket bättre att Tommy Körberg sjöng den och den är såklart inspirerad av hans låt. Krunegårds första album var bra, men sedan har jag inte lyssnat på honom och den här låten är mest konstig. 
 
* Veckans klipp: rullande pandaunge
 https://www.youtube.com/watch?v=_Os-MJpfpmQ
 
* Veckans händelse: Höstlov för många. 
 
Nu har det blivit något problem med länkningen igen! Ni får tro mig att det är en pandaunge om ni inte kommer in på länken. 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag älskar psykologiska thrillers. Måste komma igång med läsandet nu igen så den boken låter bra att börja med :)
Fick inte upp klippet med pandan tyvärr. Synd för jag älskar pandor . <3

Kram

Svar: Den är jätteläskig för mig som minns fasta paviljongen där de farligaste personerna i Sverige satt. Ibland rymde de och då kunde de dyka upp hemma i Hedemora! Jag gillar inte att bli skrämd så att jag inte kan sova. Testa som Ama tipsade om och klistra in länken, jättesöt pandaunge. Kram!
Ylva

2020-10-26 @ 09:29:32
URL: http://familjenkaotisk.blogg.se
Postat av: Ama de casa

Haha! Vilken sötnos! Men för att vara en rullande panda så rullade han inte särskilt mycket. Det kändes som man ville putta till lite för att han skulle få bättre snurr :-D

PS: Att trycka på länken funkade inte, men jag kopierade den och klistrade in den i en ny flik och då kunde jag se på klippet. Märkligt att det inte funkade direkt från din blogg...

Svar: Jag tyckte inte heller att den rullade särskilt mycket. :-) Bra att du kunde se klippet, jag vet inte varför jag inte kan direktlänka längre, blir så trött på störningar på internet och det är tyvärr inte bara på blogg.se heller.
Ylva

2020-10-26 @ 10:15:18
URL: http://amacasa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0