På Sysmec

Här håller makens företag Sysmec till nu. 
 
De hyr av Mekonomen och lokalen har blivit för liten.
 
Snart flyttar de hit, till en gammal bilhall som de håller på och renoverar nu. Jag var där idag och putsade dammiga lister och fönster. 
 
Ur dagboken 901017: På lunchen satt jag och Åsa vid ett bord och där kom Robert och slog sig ner. Han har tagit ledigt idag för att vara med i runk-SM i Vasahallen. Han ska praktisera hos långvårdens gynekolog. Han är pervers men väldigt schysst. 
 
(Där dök min klasskompis Robert från nian upp. Honom saknade jag i klassen på gymnasiet.)

Kommentarer
Postat av: Znogge

Blir säkert bra när det är klart!
Det var en annorlunda praktikplats ;-)

Svar: Maken är där och fixar nästan varje kväll och vi hoppas att det blir inflyttning i december. Ja, mycket annorlunda! :-)
Ylva

2020-10-17 @ 16:41:32
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: Gunilla

Blir nog en fin lokal :)

Ehh.. vilken PRAKTikant .. :)

Svar: Det blir bra för dem att få större, för de har fått ordrar på stora maskiner. Ja, jösses, vilken praktik... :-)
Ylva

2020-10-17 @ 17:23:10
Postat av: Ama de casa

Oj vad stort och fint dom kommer att få det!

Runk-SM??? Oj, det visste jag inte att det fanns...
Praktikplatsen var minst sagt annorlunda. Fast å andra sidan stoppade jag upp hela armen i en ko och klämde på en kalv när jag praktiserade hos länsveterinären i Lövånger. (Det finns jättelånga handskar ifall du undrade ;-) ).

Svar: Det var mycket Robert pratade om som man inte visste fanns... Ja, jag känner till seminhandskar, jag fick ett par av en kompis vars bror har kor och jag hade dem på en halloween. Det var nästan bara jag som fattade hur läskigt det var! :-)
Ylva

2020-10-18 @ 10:02:50
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Lisa

Vilken stor och fin lokal. Det blir nog jättebra det där :)

Kram

Svar: Det är kul att se hur deras nya lilla fabrik växer fram. :-)
Ylva

2020-10-18 @ 15:22:58
URL: http://familjenkaotisk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0