Skolans färger

Sunnerbogymnasiets profilfärger är grått och rött. 
 
Idag var entrén ovanligt fin! 
 
Nu är det höst och då kan man ha thermoleggings och jag provade mina nya gråa från Citygross. (Jag testade även en ny hudkräm som jag tycker luktar gott, men maken säger att jag luktar raggarbil med wunderbaum...)
 
Det går fortfarande att cykla omkring på kvällarna och Ljungby företagarcentrum fick en gloria. 
 
Kånna kyrka fick däremot ett lustigt moln över sig. 
 
När jag kom hem var det ännu en solglimt kvar. 
 
Ur dagboken 901009: Ringde till Åsa som var hemma idag. Vi lider av samma krämpa. Våra halsar är emot oss. Jag borde plugga men jag orkar inte. Tårar av guld med Wilmer X, mmm...
 
 

Kommentarer
Postat av: znogge

Ha ha, hur vet maken hur raggarbil och wunderbaum luktar ;-)

Svar: Jag har åkt raggarbil men det var länge sedan. Det var en cab så det luktade inte så mycket. :-)
Ylva

2020-10-09 @ 20:36:09
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: Ama de casa

Haha! Instämmer med Znogge :-D Fina höstbilder!

Skönt att slippa det där med att plugga nu. Skulle nog inte orka - oavsett hur jag mådde... ;-)

Svar: Vet ni inte hur raggarbil luktar! Nej, plugga har jag glömt hur man gör, det är väldigt svårt att lära in nya saker...
Ylva

2020-10-10 @ 10:59:50
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Lena i Wales och Spanien

Wunderbaum, det har jag inte sett på länge!
Tror aldrig jag varit i en ragarbil, så vet inte hur det luktar där, men luktar det Wunderbaum så är jag glad att jag inte varit i någon.
Skön helg!

Svar: Vi köpte faktiskt en wunderbaum nu när vi köpte ny bil för förra ägaren hade rökt i den. Ofta luktar de tvättmedel och för starkt...
Ylva

2020-10-10 @ 11:39:20
URL: http://lenaiwales.wordpress.com
Postat av: Lisa

Vilka fina bilder. Härliga molnformationer:)
Riktigt snygg outfit. Älskar verkligen leggisarna.

Kram <3

Svar: Tack, det är kul med moln (om det inte regnar). Thermoleggings är mjuka och sköna. Kram!
Ylva

2020-10-10 @ 12:05:34
URL: http://familjenkaotisk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0