Fredag

Idag festade jag till det. 
 
Jag brukar gå på massage ungefär varannan månad och inte varannan dag, men nu ställde jag in en tid när jag var sjuk och fick idag i stället. Det var på Noas harmoni som jag inte varit på innan och som visade sig vara en gammal elev på skolan, jag googlade henne och hon är 33 nu. Hon tyckte att jag var så stel i nacken så att hon sålde in en 80-minuters massage nästa gång, för hit ska jag gå igen. Hon är riktigt duktig! 
https://www.noasharmoni.se/
 
Sedan gick jag på Burger King och tog min specialare; nio nuggets för nitton kronor, med garlic dip + en espresso caramel shake utan espresso. Nu ska jag göra en köttgryta med rotfrukter, vill jag meddela så att ni inte oroar er för att jag bara äter skräp... 
 
Ur dagboken 900925: Pjä, lång dag. Vi tänkte flytta naturkunskapen så att vi inte skulle behöva sluta kvart över fyra. Men då ligger stödundervisningen i engelska så det gick inte alls. 
 

Kommentarer
Postat av: znogge

Hade det varit en tidigare elev hade jag backat ur!

Svar: Skillnad när man undervisar. Jag minns henne för att hon är jättetrevlig, så det var ju tur!
Ylva

2020-09-25 @ 20:32:33
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: Ama de casa

Hmm... Gryta med rotfrukter? Då antar jag att morötter ingår i den och där har vi riktig skräpmat! ;-)

Kvart över fyra lät inte så blodigt sent ändå... :-)

Svar: Jag gillar inte rotfrukter men det funkar i grytor. Det blev bara en morot och tre kvar i asken. 16.15 är jättesent på gymnasiet! Men det var skönt att vi inte började före 8.45. Här börjar skolan 8.15 och slutar 15.30.
Ylva

2020-09-26 @ 09:53:52
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Lena i Wales och Spanien

Verkar skönt!
Längesedan jag besökte ett hamburgerställe och i dessa dagar lär det nog dröja innan jag kommer till något också.
Skön helg!

Svar: Jag tycker inte om hamburgare, men burgarställen brukar ha milkshake och glass också och det gillar ju jag. :-) Ha det fint!
Ylva

2020-09-26 @ 11:09:49
URL: http://lenaiwales.wordpress.com
Postat av: Gunilla

Härlig, blanda gott och nyttigt :)

Svar: Ja, jag tycker ju tyvärr sällan att nyttigt är gott, men massage gillar jag. :-)
Ylva

2020-09-26 @ 19:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0