Om hår

Jag är väldigt ointresserad av att fixa med håret. 
 
Egentligen borde jag klippa mig oftare men var tionde vecka bokar jag klippning. Nu började håret dra iväg åt olika håll...
 
Det är skönt när det är nyklippt. (Nu ser det ju ut som om jag har BH utanpå tröjan men det är ett linne.)
 
Det går att stoppa håret bakom öronen utan att det sticker ut konstiga tofsar på sidorna.
 
På ena sidan ligger håret ganska prydligt in mot halsen, som jag vill ha det. 
 
Men på andra sidan vågar det sig lite och dessutom var det mera slitet, hur jag nu har lyckats med det!
 
Ur dagboken 900903: Åsa har fixat en Depechebiljett till mig, hurra! Nu är bara problemet: hur att komma hem till Magnus efter konserten? Tåg tror jag inte. Kanske buss. 

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Skönt med snygg och lättskött frilla :)

Svar: Tack! Lättskött ska det vara! Jag har väl annat att pyssla med på morgonen, till exempel sova. :-)
Ylva

2020-09-03 @ 20:59:13
Postat av: Znogge

Så skönt att få håret klippt! Själv är jag i akut behov av en klippning!

Svar: Gör som jag, boka in en ny tid när du har klippt dig. Då blir det av.
Ylva

2020-09-03 @ 21:24:39
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: Ama de casa

Snyggt! Här klipper vi fortfarande till varandra, men jag borde nog uppsöka frissan snart för att få det lite mindre hackigt :-D

Se där! Där dök Magnus upp igen :-)

Svar: Jag är imponerad över hur pass vettigt det ändå ser ut. Jag kan inte klippa alls... Eller klippa kan jag väl, men det blir inte vackert. Efter det där hoppandet i sängen började jag bli intresserad av Magnus, min kompis kusin som bodde tjugo mil bort.
Ylva

2020-09-04 @ 10:55:10
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Ami

Alltid skönt när håret är nyklippt!

Svar: Ja, det är det även fast jag gärna skulle vilja kunna ha långt hår som värmer på vintern.
Ylva

Postat av: Lisa

Jag är också ganska ointresserad av att fixa med håret. Har också kort och lättskött hår. Skulle aldrig orka stå i timmar för att få till det :)

Kram

Svar: Nej, jag fattar inte hur framför allt unga tjejer orkar hålla på och greja med håret så att det är fint jämt! Din dotter (med fina spegeln) måste ju lägga tid på sitt vackra hår. Kram!
Ylva

2020-09-04 @ 13:33:51
URL: http://familjenkaotisk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0