Om likhet

Jag har fått ont i halsen igen och är hemma från jobbet, det kanske är samma gamla förkylning som valsar runt ett varv till men jag väntar på besked om jag har antikroppar mot corona och hoppas att jag haft det. 
 
Ur dagboken 900909: Jag och Åsa tittade på Allå, allå här och sen åkte vi hem till Åsa. Vi såg Ghostbusters. Ganska kul film med häftiga monstrum. Jag fick ett kort på Magnus i en tunna. 
 
Här har vi det kortet! 
 
Jag lät maken träffa Magnus 1998 och här är maken, Magnus och Åsa. Magnus moster (Åsas mamma) blev alldeles förvirrad när hon fick se maken för att de var så lika! 

Kommentarer
Postat av: Znogge

Då hoppas jag att du har antikroppar!
Vilka härliga bilder och visst finns det likheter :D

Svar: Det blev väldigt tydligt där vad jag har för smak på killar. :-)
Ylva

2020-09-09 @ 21:21:20
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: Ama de casa

Hoppas du får det svar du vill på det där provet!

Ja, nog ser jag likheterna!

Svar: Det fick jag inte, så nu koncentrerar jag mig på att få tillbaka hörseln. De var faktiskt väldigt lika! :-)
Ylva

2020-09-10 @ 09:55:59
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Lisa

Hoppas du haft corona. Väldigt många har ju det fast dom inte vet om det :)
Härliga bilder :)
Kommer ihåg Allå allå hemliga armén. Den var så himla rolig. Skulle kunna tänka mig att se den igen :)
Krya på dig <3
Kram <3

Svar: Jag har inga antikroppar, tyvärr. Undrar var jag fått den här galna förkylningen, eller vad det är, ifrån... Jag skulle också vilja se Allå, allå igen! Tack och kram!
Ylva

2020-09-10 @ 10:07:41
URL: http://familjenkaotisk.blogg.se
Postat av: Lena i Wales och Spanien

Hoppas du har antikroppar, men bäst att vara försiktig.

Svar: Det hade jag inte, tyvärr, så jag får fortsätta att vara extra försiktig när jag träffar 70-plussare till exempel.
Ylva

2020-09-10 @ 13:56:18
URL: http://lenaiwales.wordpress.com
Postat av: Gunilla

Hoppas dom tar prov på om du har corona också, antikropparna visar sig väl inte under pågående infektion ?

Snygga killar ;)

Svar: Jag valde att göra ett test med antikroppar eftersom det är en månad sedan jag först blev sjuk. Jättesöta killar! :-)
Ylva

2020-09-10 @ 19:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0