Sista resan

Ikväll blev det sista turen med träbåten för i år, det känns alltid lite vemodigt. 
 
Hoppsan, selfieläge...
 
Kaptenen kollar motorn. 
 
Det var en fin kväll på Bolmen. 
 
Vi åkte hem innan solen gick ned. 
 
Båten upplockad ur sjön, dags att åka hem. Maken gör en liten sprattelpose där mitt i bilden. 
 
Ur dagboken 900901: Magnus och jag var vakna till efter sex i natt. Jag hoppade upp i hans säng för att den madrassen var mjukare. 
 
(Jag sov över hos en kompis där hennes kusin också var och det här var mycket oskyldigare än det låter.)

Kommentarer
Postat av: Znogge

Så då är säsongen över för i år då!

Det lät onekligen inte så oskyldigt ;-)

Svar: Ja, vi tror det, kvällarna börjar bli så korta. Visst lät det suspekt! :-)
Ylva

2020-09-01 @ 22:05:00
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: Ami

Förstår att det känns lite vemodigt att ta upp båten för säsongen. Men en fin sista tur fick ni.

Svar: Ja, Patrik har kanske samma känsla med bubblan. Det var en så fin kväll!
Ylva

Postat av: Ama de casa

Vilka härliga bilder från avslutningsturen! Men det är snart vår och sjösättning igen :-)

Haha! Jag håller med Znogge. Efter sex och hopp i säng... :-D

Svar: Det brukar bli sjösättning i juni och dit känns det oändligt långt, men man får väl hitta på någon vinterhobby, läsa böcker blir det för mig. Visst lät det väldigt rajraj! Magnus kommer att börja dyka upp mer och mer i dagboken framöver, kan jag säga. :-)
Ylva

2020-09-02 @ 10:34:55
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Lisa

Vilka underbara bilder :)
Förstår att det känns vemodigt. Men tiden går fort, snart är det vår igen :)

Kram <3

Svar: Tack! Ja, vi får hoppas att även denna sinnessjuka höst/vinter kommer att gå fort! Kram!
Ylva

2020-09-02 @ 11:08:40
URL: http://familjenkaotisk.blogg.se
Postat av: Gunilla

Tråkigt att hösten är här, me vilka fina bilder :)

Svar: Om hösten blir blåsig och regnig som den brukar vara här blir det fruktansvärt tråkigt!
Ylva

2020-09-02 @ 14:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0