Tre torn och Gummifabriken

Igår var jag ute och åt på Tre torn med ett par kompisar, det var gott och trevligt!
 
Tidigt på kvällen var det lätt att hålla avstånd. Jag lade ut en bild på instagram där jag skrev att jag har landstingsfrisyr, som Henrik Schyffert sa i en föreställning och nu har han gillat bilden! På så sätt är det väldigt kul med instagram och jag blir alldeles till mig när jag får reaktioner från kändisar! 
 
Idag åkte jag till Värnamo med ett gäng för att gå på konsert på Gummifabriken. 
 
Det var ett trevligt musikcafé som kallades I full frihet, med duktiga musiker. 
 
Ur dagboken 900913: Lasse kom just hem från Karlstad. Han får frisedel. Han spelade mobboffer. Donnér, Jonas Hedlund och Peter Enochson trodde han var bakis eller nåt. 

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Låter trevligt :)

Svar: Min kompis har dejtat Conny Westlund från Långshyttan och hade glömt att jag berättat att jag varit ihop med hans kusin Magnus. :-) Conny flyttade hit ett tag för att Ljungby hade ett bra volleylag.
Ylva

2020-09-13 @ 20:58:57
Postat av: Ama de casa

Coolt att Henrik gillade din bild :-)

Frisedel genom att spela mobboffer? Ganska kreativt, faktiskt.

Svar: Det är jättehäftigt! :-) Ja, han är en bra skådis min bror!
Ylva

2020-09-14 @ 10:09:10
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: lisa

Låter som en trevlig kväll :)
Men va coolt att Henrik gillade din bild :)

Kram

Svar: Det är så kul att få gå på lite konserter igen! Ja, jag är fortfarande exalterad över Schyffert. :-) Kram!
Ylva

2020-09-14 @ 11:36:39
URL: http://familjenkaotisk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0