Aprilväder

Nu har vi verkligen alla väder omväxlande; inatt var det storm, sedan har det duggat, snöat och varit soligt. 
 
Ett snöoväder. 
 
Jag har cyklat till ICA i blåst och snö. 
 
Man får klä sig för extremsport när man ska ut och cykla. (Jag hade även gympaskor, men inte i hallen där det är nydammsuget.)
 
Sedan cyklade jag till Dollarstore där det snöat så att det mer såg ut som frigolit. 
 
Jag var även på Rusta och hann hem före nästa snöfall. 
 
Ur dagboken 910405: Vi fick en mycket bättre hytt den här gången men tyvärr fick inte jag nån kudde. Det är kuddbrist på hela färjan för folk snor dem. 

Kommentarer
Postat av: Ama de casa

Nu blev jag avis igen, fast inte på vädret ;-)

Sno med sig kuddar? Har aldrig fallit mig in. Tvärtom, jag brukar ta med mig min egen. Åtminstone när vi åker bil här i Spanien, för deras oftast stenhårda korvkuddar är rysligt obekväma.

Svar: Det känns fruktansvärt U-landsaktigt att inte ens få en kudde på färjan! Jag kan inte minnas att jag snott någon kudde. Huu, stenkorvarna är hemska!
Ylva

2021-04-06 @ 09:43:53
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: lisa

Vi har också haft ett riktigt aprilväder dom senaste dagarna.
Man får väl räkna med det några veckor till tyvärr.
Kram

Svar: Ja, det får man nog, men jag blir ändå överraskad. När man vant sig vid lite värme känns det jättekallt med minusgrader igen! Kram!
Ylva

2021-04-06 @ 13:21:56
URL: http://familjenkaotisk.blogg.se
Postat av: Josefin

hahaha alltså hur kan man VARJE ÅR i april vara redo för vår och bli så besviken pga snö?? haha HATAR aprilväder!

Svar: Haha! Visst är det dumt! Man plockar undan vinterkläderna och så plockar man fram dem igen... Ja, det är jobbigt väder!
Ylva

2021-04-06 @ 20:23:47
URL: http://jossanamigo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0