Besök

Min bror var här på blixtvisit från Stockholm i ett dygn. Det var så roligt att ses och jag saknar ibland att umgås med människor som har känt mig hela livet. Vi glömde bort att fira den internationella syskondagen igår, men gjorde ju det ändå genom att ses. 
 
Jag gick och mötte brorsan på busstationen och bredvid ligger torget där de sålde churros.
 
Han tyckte att det var kallt och hade mössa och vantar, men då hade vi ändå tur och kunde grilla igår kväll, fast vi åt inne i stugan. Idag snöade det! 
 
Ur dagboken 910411: Faktiskt ganska kul i c-salen. Först dansade vi en dans som inte var alltför komplicerad, sen hinderbana och gränsbrännboll. Hinderbanan var dödsjobbig. Vi hade bara låga hinder men det blev rätt mycket krypande. 

Kommentarer
Postat av: Ama de casa

Wow! Både internationella syskondagen och din namnsdag, ni var klart värda att fira med churros (även om ni kanske inte visste att ni firade dubbelt ;-) ).
Trist med snön, men är det april så är det...

Ganska kul och dödsjobbigt på samma gång? Det är en ekvation som jag inte riktigt får ihop ;-)

Svar: Ja, jag brukar tagga #detfinnsalltidnågotattfira på instagram. :-)
Jag får inte heller ihop den ekvationen, men så har jag aldrig varit bra på matte. ;-)
Ylva

2021-04-12 @ 10:05:31
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Gunilla

Kul att få träffa brorsan :)

här vaknade vi till 1 dm snö i morse, gah

Svar: Ja, det var riktigt roligt! Mamma och pappa var inte så nöjda med tajmingen av sommardäck och snö... :-(
Ylva

2021-04-12 @ 10:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0