Brorsans bilder

Jag har (nästan) lärt mig att printscreena på mobilen och här är ett par bilder från brorsans instagram. (Jag har inte lärt mig att beskära bilder däremot.)
 
 
Maken visade en monstermaskin som de håller på och bygger, som gör filter till andningsmasker. 
 
Titta här vilken tur vi hade som kunde vara ute i lördags före snöovädret! Brorsan har haft corona så vi kunde umgås inne och nära också.
 
Jag och maken tänkte båda att min bror skulle äta mängder av potatis, verkar det som. Vi har råkat köpa massor, men det gör ju inget. 
 
Jag fick presentkort på massage i födelsedagspresent och gick på lyxbehandling idag med chokladinpackning, så nu luktar jag som en chokladfabrik. 
 
Ur dagboken 910412: Vi stod och pratade med Jocke rätt länge. Kemiprov diskuterades. Då kom Stig helt påpassligt förbi. Här kommer facit cyklandes. 
 
(Stig var alltså Jockes kemilärare.) 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ama de casa

Att göra print screen med min nya mobil är plättlätt! Man bara drar handflatan "på tvären" över skärmen. Problemet är att jag oftast glömmer bort att jag "kan" det ;-)
Att göra nåt som har med andningsmasker att göra är ju bästa affärsidén i dessa tider.
Chokladinpackning? Frågar du mig så är choklad till för invärtes bruk... :-D

Ett cyklande facit är inte det sämsta. Fast jag gissar att han kunde få en prick för "sen ankomst"... ;-)

Svar: Om man drar handen på tvären över min mobil så kommer man till en sida med appar. Ja, andningsmasker är helrätt i tiden och även fast de är menade för målning och så är det många sjukhus som använder dem och man ser ofta Sundströmmasker på TV. :-)
Maken tycker inte heller att man "ska lukta mat" men jag älskar att smörja in mig med krämer som luktar choklad, kokos, vanilj och liknande. :-)
Haha, ja, Stig borde prickas för försening. :-)
Ylva

2021-04-13 @ 09:54:29
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: znogge

Vilken härlig helt med din bror på besök.
Choklad är alltid rätt tycker jag :D

Svar: Ja, det var så kul att ses! Mmm, jag blir glad av chokladlukt. :-)
Ylva

2021-04-13 @ 19:25:47
URL: http://znogge.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0