Cykeltur

Idag tog jag en cykeltur och upptäckte att det blåste jättemycket!
 
Jag satt ute och drack milkshake på Max. 
 
Jag köpte inte den här på Dollarstore, men tänk vad det hade sett roligt ut om jag cyklat hem med den! 
 
Rolig kudde? Hehe...
 
Biltema gör reklam för sitt café, men dit gick jag inte. 
 
Ur dagboken 910416: Tog ledigt från samhällskunskapen för jag skulle till Falun på hörselundersökning. Det var ungefär som vanligt. Men det är jobbigt att anstränga sig för att höra små pip. Man vet inte om man inbillar sig de låga ljuden. 

Kommentarer
Postat av: znogge

Du får kanske slå till nästa gång ;-)

Svar: Den skulle platsa i Runkarp...
Ylva

2021-04-16 @ 21:49:15
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: Ama de casa

Haha! Rolig kudde, men jag tror inte att jag skulle vilja ha en sån... :-D

Senaste hörseltestet jag gjorde så satt jag i en stängd bur och tryckte när jag hörde dom små pipen. Skulle sitta i 10 minuter, men jag hade ingen klocka på mig så jag visste inte hur lång tid det hade gått. När jag precis hade hört ett pip och tryckt så kom en sköterska förbi, öppnade dörren och utbrast:
- Sitter du kvar här ÄN???
När läkaren senare tolkade resultatet av testen så klassade han det hela som "tekniskt fel på apparaturen"...

Det var många år sen. Borde verkligen kolla min hörsel igen då jag både hör dåligt och har tinnitus.

Svar: Jag känner inte behov av kudden för 200 kr, 50 möjligen. Haha! Tio minuter låter ändå jättelänge för ett hörseltest, särskilt för mig som hör illa och bara skulle tycka att det var tyst... Vilken tur att de hittade dig till slut! :-) Nästa gång du ska göra ett hörseltest får du be Anders att hämta ut dig efter en lagom lång stund.
Ylva

2021-04-17 @ 09:51:50
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Lena i Wales och Spanien

Jag har varit en gång på Dollarstore, massor av kul och billiga grejer.
Biltema är en klassiker, fanns även när jag bodde i Sverige.
Skön helg!

Svar: Det finns mycket skräp också på Dollarstore, men jag tycker att det är kul att det kommer in nytt varje vecka och om jag ska köpa till exempel diskmedlet Yes kan jag göra det där det är billigast. Nu ligger Biltema, Rusta, Clas Ohlsson och Jysk på samma ställe så nu räcker det kanske. Ha det bra!
Ylva

2021-04-17 @ 11:21:27
URL: http://lenaiwales.wordpress.com
Postat av: Martin

Jag hade en idè där, men det är nog bättre att jag behåller den för mig själv. Dessutom är det ju för varmt för sadeltäcke nu.

Svar: Det låter som en spännande idé!...
Ylva

2021-05-18 @ 20:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0