Efterrättsmage

Jag har förstått att många tycker att det var mycket mat på min planka igår. 
 
Väninnan tyckte också att det var konstigt att jag orkade efterrätt när jag hade satt i mig en hel planka (förutom själva plankan då...). En liten chokladfondant finns det alltid plats för i min efterrättsmage. Det är min superkraft; att alltid kunna äta sötsaker. 
 
Min mobilskärm har låst sig så jag kan inte låsa upp mobilen. Nu ska jag låta den ladda ur och se om jag sedan kan starta den igen, så för tillfället är jag handikappad och kan inte föra över foton, superirriterande! 
 
Ur dagboken 910422: Vi spelade mot Grängesberg. Vann med 4-0. Åsa tyckte att jag var lite överspänd. Marcus var kvar nästan sist. Jag kan inte vara stilla då heller. 
 
(Det är inte meningen att man ska stå stilla på en volleybollmatch, men jag sprallade nog runt lite väl mycket.) 

Kommentarer
Postat av: Znogge

Något sätt efter maten är inte fel alls! Däremot hade jag nog bara orkat halva plankan ;-)

Svar: Det var en rejäl planka, men jag har nog en särskilt stor mage för god mat också. Jag åt till och med upp de ugnsrostade rotfrukterna fast jag inte tyckte om dem!
Ylva

2021-04-22 @ 17:54:36
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: Ama de casa

Jösses... Det där skulle jag aldrig ha grejat! I och för sig kanske, då jag skulle ha haft halva plankportionen med mig hem. Hmm... Undrar om dom skulle ha sågat plankan mitt itu då? ;-)

Hoppas det ordnar sig med telefonen!
Vi (okej Anders) har löst det där med bilderna i mobilen på ett jättebra sätt. När vi har wiffi så sätts en automatisk uppladdning av nya bilder till "molnet" igång, sen har han lagt en genväg på min dator och när jag klickar på den öppnas en mapp där alla bilderna finns, sen är det bara att kopiera dom till datorn. HÄPP!

Haha! Det gäller att ha motivation till att röra på sig lite extra :-)

Svar: Bra service om de skulle såga itu en planka åt dig! Maken har fått igång min mobil igen efter att skärmen hängde sig så att man inte kunde göra något, men nu är det något annat krux med bilderna och datorn frågar om jag vill spara en hel webbsida istället för JPEG som jag brukar! Gaah! Ja, motivation att röra på sig är alltid bra. :-)
Ylva

2021-04-23 @ 10:03:46
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Gunilla

Nått litet sött efter en middag kan vara gott, och med lite vilje så går det ner fast man är mätt :)

Svar: Ja, det går att fortsätta äta när man är mätt... :-) Jag har en större efterrättsmage än de flesta!
Ylva

2021-04-23 @ 13:10:17
Postat av: Lena i Wales och Spanien

Förstår att denna var frestande, ser jättegott ut. Är mycket svag för sötsaker.
Trevlig helg!

Svar: Ja, det var väldigt gott alltihop! Fortsatt trevlig helg till dig också!
Ylva

2021-04-24 @ 14:09:19
URL: http://lenaiwales.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0