Happy socks

Jag har fått flera Happy socks, danska vännerna gav mig en försenad födelsedagspresent eftersom de inte har varit här sedan före jul. 
 
Idag hade jag de här roliga och ingen har sett dem, men jag roas ändå av att veta att jag har skojiga strumpor.
 
Imorgon ska jag ha de här med illgröna fransar ovanför hälen! Snart kanske det blir så varmt så att jag kan ha kjol och konstiga strumpor. 
 
Ur dagboken 910426: Uppsats hela förmiddagen. Jag skrev det fina ämnet Kärleksförklaring till Hedemora och gick klockan 11.05 efter att ha skrivit tolv sidor. 

Kommentarer
Postat av: Ama de casa

Vilka skojiga strumpor! Jag är så trist att 95% av mina strumpor är svarta. Men det är nog i alla fall bättre än på 80-talet då 95% av dom var vita tubsockor... ;-)

Oj! Det var ingen kort liten uppsats det! Har du sparat dina alster från den tiden?

Svar: Du får ju köpa röda strumpor! :-) Maken har fortfarande nästan bara svarta av typ tubsockor och säger att tunna strumpor inte går att ha i arbetsskor, vilket kanske är sant.
Jag har inte slängt något, men heller inte tagit med från Hedemora så möjligen ligger uppsatserna hemma hos mamma och pappa. Otroligt lång uppsats, särskilt med tanke på att jag skriver extremt smått och får plats med kanske tjugo ord på en rad! :-)
Ylva

2021-04-27 @ 09:20:10
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Ami

Jag gillar egentligen inte strumpor. De åker av så fort jag kommer hem. Men dina var lite söta.

Svar: Visst är de kul! Jag gillar inte heller strumpor men bor i fel land! Ett tag hade jag ett par tunna sköna kängor som jag kunde ha utan strumpor.
Ylva

Postat av: Hilma

Men åh vilka härliga strumpor! <3

Svar: Visst är de glada! :-)
Ylva

2021-04-27 @ 17:03:18
URL: http://www.nouw.com/hilma
Postat av: znogge

Vilka kul strumpor och det finns så många fina motiv! Klart att du måste ha kjol i morgon :D

Svar: Det finns verkligen väldigt mycket roliga strumpor nu! Men hu, jag går inte barbent när det är +7 på morgonen...
Ylva

2021-04-27 @ 18:29:19
URL: http://znogge.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0