Systrarna Skogströms lantcafé

Jag åkte med fikadrottningen till Systrarna Skogströms lantcafé i Öhr, ett av våra favoritfik! 
 
De har en söt liten butik med gammeldags varor också. 
 
En massa fint påskpynt finns det men nu var jag duktig och köpte inte en enda kyckling. 
 
Om man vill se vad jag åt kan man titta här: https://www.facebook.com/yfronten
Eftersom det inte är någon måtta på mig åt jag ugnspannkaka med glass på kvällen. Det är ju ändå påsk! (Det finns alltid något att fira!)
 
Ur dagboken 910401: Letade efter biljetter. Till slut gick vi till Scandinavien Seaways kontor. De hade en biljett till "The Phantom of the Opera" och en till "Miss Saigon". 

Kommentarer
Postat av: znogge

Det var ingen dålig fika det :D

Svar: Mycket bra fikadag! :-)
Ylva

2021-04-01 @ 22:00:37
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: Ama de casa

Verkligen en söt liten affär och jag är otroligt impad att du kunde avstå att köpa nån kyckling! :-D

En biljett till vardera musikalen? Inte så kul, man vill väl helst gå tillsammans va?

Svar: Än är faran inte över! Maken råkade köpa en fårformad kruka med påskliljor igår... :-) Vi gick på varsin musikal och sedan fick mamma komma och hämta mig så att jag inte försvann i London. Jag var jätteglad över att få se Fantomen, men det är klart att det hade varit fint att få dela upplevelsen.
Ylva

2021-04-02 @ 09:22:49
URL: http://amacasa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0