Fönsterbyte

Vi håller på att byta fönster på stugans södersida som får ta emot mycket vind och regn. 
 
Det blir brädbyte också och är fascinerande att se de gamla stockarna som kanske är från 1800-talet.
 
Kvällarna blir snabbt kortare och redan vid åttatiden går solen ner bakom träden. 
 
Ur dagboken 910831: På slutet spelade jag med Marcus, Melin och Daniel mot Dan, Johan, Holmlund och Lill-Knutell. De spelade i bar överkropp allihop. 
 
(Det var beachvolleymatcher och jag spelade visst bara med killar, det var nog spännande för mig.) 

Kommentarer
Postat av: Ama de casa

Oj! Såg ut att vara mycket jobb där, men det blir nog jättebra.
Snyggt fångad solbild av dig, trots att solen försökte gömma sig i skogen ;-)

Hmm... Bara killar med bar överkropp? Undrar om du kunde koncentrera dig så mycket på själva spelet... :-D

Svar: Maken håller på och bygger och fixar varje dag men det ovanliga är att jag är med och byter fönster. Det är lite spännande att bära otympliga fönster för flera tusen, men det har gått bra. :-) Jag blev intresserad av Marcus när han gick i åttan och nu när han började på gymnasiet blev det spännande igen. Jag skulle tro att jag var ofokuserad på spelet... ;-)
Ylva

2021-09-01 @ 08:56:51
URL: http://amacasa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0