Kristian Anttila

Jag var och lyssnade på Kristian Anttila på Ljungby Berättarfestival och Musik i Sagobygd. 
 
Han var här för tredje gången på inte så lång tid, han har gått från att vara en ganska känd artist till att bli mer introvert och det är svårt att höra vad han sjunger men kul att se live, 
 
Dagens festivalklädsel är min cykeloutfit. Maken lade märke till att det är berättarmänniskor i stan; de går omkring och är förvirrade och orkar inte vänta tills det kommer ett övergångsställe... Kul ändå att det kommer hit folk utifrån, jag trodde inte att årets lilla festival skulle locka så många. 
 
Ur dagboken 910814: Åkte till Bältarbo. Linnea känner igen mig. Jag heter Ya. 
(Det var min tvååriga kusin som kände igen mig.)

Kommentarer
Postat av: Znogge

Härligt med lite folkliv på stan för det har vi inte varit bortskämda med på senare tid.

Svar: Nej, vi har inte det! Nu kommer Ljungbydagarna, så jag hoppas på bra väder då det kommer att vara utomhus.
Ylva

2021-08-14 @ 16:15:57
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: Ama de casa

Kul att KULturen är på gång igen :-) Snygg outfit och härliga observationer av maken :-D

Vad roligt att hon kände igen dig!

Svar: Ja, jag är så lycklig! :-) Jag gillar min cykeloutfit men maken är lite känslig för kulturtanter med mystiska kläder...
Ylva

2021-08-15 @ 10:01:04
URL: http://amacasa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0