Ljungbydagarna

Nu är det Ljungbydagarna och det innebär att jag äter ute. 
 
Idag handlade jag från Harrysvagnen. 
 
De hade goda pizzor med serranoskinka, mozzarella och ruccola. Jag tror att det är surdegsbotten från Baket. 
 
Ur dagboken 910819: Samling i aulan halv tio. Rektorn höll ett kort tal och sen gick vi till olika klassrum. Berka delade ut scheman och lite andra saker. 
 
(Jag började andra året på gymnasiet och de tidigare två ekonom-humanist-samhällsklasserna var indelad i en humanist-samhällsklass och en ekonomklass.)

Kommentarer
Postat av: znogge

En pizza helt i min smak så bra val där :D Surdegsbotten är alltid gott.

Svar: Ja, den hade du gillat! Jag gillar vanliga capricciosa med burkchampinjoner också, men denna var riktigt god!
Ylva

2021-08-19 @ 20:53:10
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: Ama de casa

Den pizzan såg verkligen superdupergod ut! :-)

Skolstart... Det brukade indikera slutet på sommaren, eller åtminstone på sommarlovet. Haha! Definitivt det senare i alla fall :-)

Svar: Ja, det var goda saker på den, annars hade de lite skumma toppingar tyckte jag. Haha, ja, skolstart är ett säkert tecken på att sommarlovet är slut! :-)
Ylva

2021-08-20 @ 08:43:42
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Ami

Den pizzan så jättegod ut!

Svar: Jadå, det var den också! :-)
Ylva

2021-08-20 @ 13:23:51
URL: http://rendahlispanien.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0