Pulkabacken

Jag fick en stjärtlapp av maken.
 
Den är liten så man får hålla sig på mattan. 
 
Pulkabacken där vi bor är snabb och hård. Det var nog många som fick pulkor i julklapp för backen var full med folk. 
 
Barnen hade ett så konstigt kösystem så jag åkte ensam på andra sidan. Det sprutade väldigt mycket snö i ansiktet coh efter fem åk hade jag så ont i rumpan så att det var dags att gå hem, men roligt var det. 
 
Ur dagboken 911225: Vi har tittat på TV mest hela dagen. Kosmopol, Sunes vecka, Pretty woman, Morrhår & ärtor, biljard, Den goda viljan m.m. 

Kommentarer
Postat av: Ama de casa

Klart man måste passa på att åka pulka när det är snö! Snygg snögumma där på selfien :-)

Lät som en slapp och skön juldag! Pretty Woman var det länge sen jag såg, men jag har sett den så många gånger så jag kan den typ utantill :-D

Svar: Det måste man men nu får jag vila rumpan lite innan jag åker igen. :-)
Jag brukar inte se om filmer men just den har jag sett flera gånger. Den är fortfarande bra! :-)
Ylva

2021-12-26 @ 09:45:00
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Znogge

Det gäller att passa på :D

God fortsättning!

Svar: Det får man göra. Jag får se om jag hinner åka flera gånger. Det samma!
Ylva

2021-12-26 @ 10:24:18
URL: http://znogge.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0