Kulturkullan

Vecka 5
 
* Läser: Jag hade så mycket av Trude Marstein. Det är kul att läsa norska författare, tycker jag. Marstein har jag inte läst tidigare men denna är bra än så länge. 
 
Jag hade så mycket
Jag hade så mycket - Trude Marstein - pocket (9789100184650) | Adlibris Bokhandel
 
* Lyssnar på: The Per Gessle Archives - Demos and other fun stuff!, vol.3 på Spotify. Album från 2014. Jag gillar nästan allt med Gessle, så det här är en guldgruva förutom att det är tråkigt med intervjuer så dem hoppar jag över. 
 
* Veckans klipp: rävungar
Flera rävungar - YouTube
 
* Veckans händelse: Smålit 3-6 februari. Den småländska litteraturfestivalen är digital och gratis för alla. 
Startsida - SmåLit (smalit.se)

Kommentarer
Postat av: Ama de casa

Så himla söta! :-)

Svar: Ja, på avstånd från hönsgården är de väldigt fina!
Ylva

2021-02-01 @ 10:10:43
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Znogge

Här är det boktorka så jag måste få till ett besök på bibblan. På grund av deras öppningstider kan det inte bli förrän på onsdag men jag får klara mig.

Svar: Ja, det är lite stökigt nu med öppettider. Du kanske kan trolla fram någon gammal pocket eller så. Kämpa!
Ylva

2021-02-01 @ 16:01:02
URL: http://znogge.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0