Promenad

Nu undrar ni kanske hur våra amaryllisar mår? 
 
De ser inte kloka ut, men det är inte mitt jobb så de får stå ett tag till. 
 
Ikväll gick jag en del av Kungsgatan, som är jättelång, och lade ut bilder på Google maps, som till exempel på makens företag Sysmec.
 
Skroten ser surrealistisk ut i mörkret! Här lämnade vi vår Mitsubishi, den bil jag har gillat mest att köra eftersom den var automatväxlad. 
 
Ur dagboken 910209: Killarna tog brons fast de spelade inte heller så bra. Det var Marcus, Erik, Johan, Dan, Grufman, Clabbe, Granlund, Henrik Persson, Horseface och två killar i 9E. Hejarop: Menstruation! Inte så kul. 
 
(Vi var och spelade skolvolleydalamästerskap i Säter.)

Kommentarer
Postat av: Ama de casa

Amaryllisarna verkar ha sett sina bästa dagar... För den här gången i alla fall :-)

Menstruation var onekligen ett annorlunda hejarop...

Svar: Ja, gymnasiekillar alltså... Jag saknar eleverna på skolan men ibland inte. :-)
Ylva

2021-02-10 @ 09:46:25
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Lena i Wales och Spanien

Ja, amaryllisen behöver nog en evig vila snart.
Härliga snöbilder, gillar jag att se.
Trevlig dag och kväll!

Svar: Det är så fint med snön och vi har haft "terribly cold" länge nu. Så skönt med riktig vinter, tycker jag!
Ylva

2021-02-10 @ 12:45:04
URL: http://lenaiwales.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0