Tio år i huset!

Idag har det snöat och var svårt att cykla till jobbet. 
 
Jag var ett trasseltroll när jag kom fram och svettig i urringningen. Har jag cyklat så hårt så att jag fått bruna ögon förresten? De brukar vara gråblå.
 
Idag är det tio år sedan vi flyttade in i vårt hus och det firar vi med goda bullar med pekan/kola/mandel från Baket. 
 
Jag köpte rosor också. Det finns alltid något att fira! 
 
Ur dagboken 910217: Det var länge sen Anja och jag skrattade så mycket som igår. Anja tycker som jag, att det är kul att prata med alkisar så länge de inte är äckliga. -Nej, han nöp mig bara i häcken en gång. 

Kommentarer
Postat av: Znogge

Stort grattis till tio år i ert hus! Klart att man ska fira :D

Svar: Tack! Vi trivs i vårt gamla hus. När det dök upp på Facebook kände jag att det skulle firas. :-)
Ylva

2021-02-17 @ 21:09:03
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: Ama de casa

Man ska ta alla tillfällen i akt när det kommer till att fira - GRATTIS till tioårsjubiléet! :-)

Som sagt... Alkisar undviker jag så mycket jag bara kan. Speciellt om dom skulle nypas i häcken!

Svar: Tack! Tur att Facebook uppmärksammade mig på detta minne! :-) Det var aldrig någon annan som petade på mig, så det var väl lite spännande.
Ylva

2021-02-18 @ 09:38:15
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Ami

Grattis till 10 år i huset.
Och vilka goda bullar!

Svar: Tack! Det känns inte som så länge... Mmm, gott! :-)
Ylva

Postat av: lisa

Grattis till tioårsdagen i ert hus. Det är verkligen något att fira. Underbara rosor :)
Bullarna ser riktigt goda ut :)
Kram

Svar: Jag hade inte koll på det men det kom upp som ett minne på FB. :-) Ja, rosorna är fina och bullarna goda. Kram!
Ylva

2021-02-18 @ 11:49:13
URL: http://familjenkaotisk.blogg.se
Postat av: Gunilla

oj 10 år :) Grattis

Svar: Tack! Åren bara går... :-)
Ylva

2021-02-18 @ 14:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0