Dansa ut julen

Jag skulle "försöka klä av granen utan att den barrar för mycket". 
 
Nu har jag försökt. 
 
Jag fick en smart ryggsäck i julklapp med handtag så att man ska kunna dra den också, men blev lite besviken när maken sa att jag inte får använda den nu utan måste vänta tills man får resa igen. Den rymmer hela 35 liter, men det hindrade inte mig från att cykla med den till Lidl idag, jättebra att lasta mjölk i! 
 
Ur dagboken 910110: Kom för sent till matten men Börje vet inte vad vi heter så vi fick nog ingen anmärkning. 
 
 

Kommentarer
Postat av: lisa

Haha du gjorde ett försök i alla fall med granen:)
Vilken fin och praktisk ryggsäck, väldigt rymlig också :)

Kram

Svar: Ja, jag försökte. :-) Det kommer att bli bra med ryggsäcken sedan när jag åker till Göteborg och Stockholm till exempel. Kram!
Ylva

2021-01-10 @ 16:54:32
URL: http://familjenkaotisk.blogg.se
Postat av: Ama de casa

Haha! Det försöket lyckades ju alldeles perfekt! Eller inte... ;-)
Snygg rygga - och praktisk också.

Praktiskt med lärare som inte vet vad man heter :-D

Svar: Friskt vågat, hälften vunnet (hälften på golvet)! :-) Jag tänker att de spanska skolbarnen som du berättade om har mindre ryggsäckar eftersom de inte behöver bära hela sin vikt. :-) Ja, det var en förvirrad mattelärare vi hade.
Ylva

2021-01-11 @ 10:07:32
URL: http://https://amacasa.wordpress.com/
Postat av: Gunilla

Ja, jag undrar om det en GÅR att plocka av en gran utan att den barrar :) Bra försök ;)

Svar: Det tror jag inte att det gör, men här rasslade det till ordentligt och särskilt på den sidan som stått mot väggen av någon anledning.
Ylva

2021-01-11 @ 11:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0