Flytta kök

Jag har fått en ny laptop på jobbet. 
 
En liten fin silverfärgad med lysande tangentbord. 
 
Maken anlitade mig till att flytta köksgrejor till företagets nya lokaler och jag fick med mig väninnan, som kunde hjälpa mig med att sätta allt på olika platser och det var verkligen tur för annars hade jag helt gått i stopp! Titta, vad fint vi har plockat undan allt nästan. 
 
Sedan blev det pizza med Sysmecgubbarna.
 
Ur dagboken 910127: Vi förlorade med 3-0 och det berodde till stor del på att inte Emma och Anna var med. Tråkig match men förstedomaren var fin och Falutjejerna verkar ganska schyssta. 

Kommentarer
Postat av: znogge

Grattis till nya datorn! Hoppas ni ska trivas bra tillsammans!

Svar: Tack! Det känns bra, nu ska jag bara be IT-supporten ladda ned Google chrome som jag helst använder. Av någon anledning använder kommunen Microsoft edge.
Ylva

2021-01-27 @ 21:06:50
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: Ama de casa

Kul med ny dator!
Så prydligt ni har fått till det i köket, men jag blir lite nyfiken på hur det ser ut ifall man öppnar skåpluckorna... ;-)

Volleyboll!!! Vad vann jag? :-D

Svar: Ja, innan har jag fått någon begagnad gammal dator så det var kul att få en ny! Hehe, ja, om man öppnar luckorna på köksön utanför bild kan det titta fram en sodastreamer och allt möjligt. :-) Du vinner ära och berömmelse hela kvällen!
Ylva

2021-01-28 @ 10:03:03
URL: http://amacasa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0