Snö och deo

Jag tycker fortfarande att det är kul med snön. 
 
Bollarna ser ut som semlor. 
 
Maken bad mig att skotta trottoaren som är vårt ansvar utanför huset, men det är en hård vall där. 
 
Dessutom har han tagit med snösläden till jobbet så jag gjorde bara en smal gång med skyffel. 
 
Här är min krämsamling på nattduksbordet; alltid Atrix handkräm, Bats deo och Hydrozonsalva och så lite andra krämer av olika sorter. 
 
Jag är inte alls någon expert på krämer så det är jättekul att de nämner mig i Damernas världs stilklubb!:
 
”Bats antiperspirant är parfymerad och den enda jag hittat som inte kladdar!” skriver Ylva och Mia uppskattar i sin tur att den finns både med och utan parfym. 
 
Inte för att det var så jag skrev riktigt och jag undrar hur de listade ut vad jag heter när jag är Yfronten Blogg på Facebook, men som sagt jättekul!
Bats extra effective mild antiperspirant. Oparfymerad och den enda jag hittat som inte kladdar!
 
Ur dagboken 910129: På nk:n siktade vi sten och sorterade efter grovhet. Grus, sand och megamjäll. 
 
 

Kommentarer
Postat av: znogge

Kul med uppmärksamheten! Själv tycker jag att Atrix är klart överskattad men det är så klart en smaksak.

Svar: Jag vet att du använder Neutrogena och den tycker jag funkar på natten.
Ylva

2021-01-29 @ 21:57:24
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: Ama de casa

Kul att din kommentar kom med även om du inte blev exakt citerad :-)

Nk som skolämne känner jag igen, fast jag trodde först att ni var på varuhuset och var lite konfunderad. Haha!

Svar: Det är jättekul att jag fick med mitt tips om det billiga märket som de säljer på apoteket! Maken brukar säga att man får vad man betalar för, men jag handlar när det är billigt och tycker faktiskt att det är en bra deo. :-) Haha, de har fortfarande NK i skolan. Länge sedan jag var på NK.
Ylva

2021-01-30 @ 10:21:54
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Lena i Wales och Spanien

Härliga vinterbilder här och nedan!
Njut av snön!

Svar: Ja, det är så fint nu med snön! Ha det bra!
Ylva

2021-01-30 @ 13:49:45
URL: http://lenaiwales.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0