För trettio år sedan

Nu dök det upp en ny kille i dagboken från 1991: Nicke från Furuvik. 
 
Han var så söt!
 
Jag var också ganska söt när jag lekte jäkel i Tyskland veckan innan. 
 
Ur dagboken 910707: Gick upp kvart över tio för att säga hej då till Nicke. Kul saker hände vid deras tält. -Vi har fått en hund. -Titta, vi körde på tältet. -Förut så rakade jag mig en gång i veckan, nu blir det bara var sjunde dag. Vi satt i skuggan av deras buss medan de andra plockade ner tältet. Vi skiljdes åt vid Hönsan när de hade badat. 

Kommentarer
Postat av: Ama de casa

Ni var söta båda två :-)

Haha! Mycket som hände där vid tältet! Det där med rakningen var himla kul :-D

Svar: Ja, det var en buss full med roliga killar. Spoiler; jag träffade dem aldrig mer.
Ylva

2021-07-08 @ 11:29:04
URL: http://amacasa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0