Om skyltar

Här kommer en till bild från Ullared för att den är så härligt somrig. 
 
Jag satt på bastuflotten och drack cider när de andra pimplade champagne. Vi skulle packa lätt men väninnorna hade med vinglas, både i glas och plast. 
 
Runkarpsskylten har blivit stulen igen...
 
Å andra sidan har de satt upp en ny skylt där det inte har funnits någon innan. Vi får se om den får vara kvar. 
 
Ur dagboken 910716. Nej, jag skrev inget den dagen så vi tar en till från den 15 juli: Kom hem vid elvatiden. Alltid skönt att komma hem. Till mitt eget rum med min säng och min stereo. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Znogge

Så somrig och fin bild på dig!

Svar: Tack! Nu får vi tanka sommarminnen att plocka fram i november.
Ylva

2021-07-16 @ 12:26:47
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: Ama de casa

Verkligen en härligt somrig bild på dig :-)
Den skylten verkar vara omåttligt populär...

Oj! Du skrev ingenting i dagboken? Man kan ju undra vad som hände, eller kanske vad som inte hände... ;-)

Svar: Ja, de där skyltarna brukar försvinna... Det står dagen efter att det inte hände något och att jag inte fick några sponsorer. :-)
Ylva

2021-07-17 @ 09:56:31
URL: http://amacasa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0