Båtpremiär

Eftersom det var problem igår både med blogg.se och uppkopplingen kommer gårdagens bilder idag. 
 
Vi lade i båten i Bolmen igår och det blev årets första tur för mig, maken åkte en sväng förra helgen när jag var i Stockholm den fulingen. 
 
Egentligen blåste det för mycket och blev skumpigt, men vi ville så gärna åka och det var varmt och fint ändå. 
 
Ur dagboken 910612: Jag cyklade med Alleha och tre av hennes kompisar till sporthallen. Vi bildade ett svenskt volleybollag och spelade mot fyra tyska. 

Kommentarer
Postat av: Ama de casa

Krånglade bloggen igår? Kan jag väl inte tro, du fick ju in tre inlägg. Visserligen likadana, men ändå :-D

Båten är sååå himla fin och Bolmen likaså. Härligt med sommarturer på sjön!

En internationell turnering alltså - trevligt!

Svar: Ja, det blev hemskt tjatigt där, jag svarade på alla dina kommentarer men sedan tog jag bort dubblettinläggen. Ja, nu får det lov att bli en fin sommar eftersom vi ska vara hemma mycket - och på sjön. Det var en tysk turnering med ett svenskt inslag. :-)
Ylva

2021-06-13 @ 09:21:00
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Znogge

Så härligt med båtpremiär!

Svar: Ja, jag tjatade om detta så maken förstod att vi var tvungna att ge oss ut fast det blåste.
Ylva

2021-06-13 @ 14:46:50
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: Gunilla

Härlig båt ni har, och visst tycker jag han fick göra en tur, när du var ute på din tur :)

Hoppas ni får många fina turer i sommar :)

Svar: Ja, jag kan inte gärna säga åt honom att han måste ha med mig varje gång när det är han som fixar båten och har lackat den trettio gånger. :-) Vi hoppas på en fin sommar så att det kan bli mycket båt.
Ylva

2021-06-13 @ 18:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0