Måsunge och semester

Idag låg det en måsunge och sov på vår gräsmatta mitt i regnet! 
 
Jag har paparazzifotat genom köksfönstret. 
 
Den vaknade till och vankade iväg lite förvirrad. 
 
Det har regnat hela dagen och det behövs verkligen, men snart får det bli fint igen för nu går jag på SÄMÄSTÄR! Jag blev alldeles till mig och sa det på dalmål. Lite oväntat köpte jag en tunika på Ica Maxi som jag kan ha ovanpå bikini och baddräkt om jag behöver se anständig ut när jag hittar ett fik eller så. 
 
Ur dagboken 910630: Innan vi lämnade Berlin tittade vi lite på Charlottenburg. Pampigt. Vi åkte vid tio och kom hem före tre. Jag sov nästan hela vägen. 

Kommentarer
Postat av: Ama de casa

Grattis till semestern! Håller tummarna att vädret skärper till sig.
Snygg tunika!

Skönt att kunna sova bort en resa, under själva färden alltså. När man väl är ute och reser på plats så känns det onödigt att sova bort tiden :-)

Svar: Tack! Det verkar som att det ska bli varmt i alla fall i helgen. :-) Det blir bra med tunikan när jag ska åka båt och behöver skydda axlarna mot sol. Jag var inte helt frisk på Berlinresan och Tobias mådde också dåligt så det var lika bra att sova hela bussresan. :-)
Ylva

2021-07-01 @ 09:33:52
URL: http://amacasa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0