Till Stockholm

Nu ska jag åka till Stockholm med en kompis. Jag har lite dåligt samvete för att man inte ska resa egentligen, men nu fick jag ett bra erbjudande före sista juni och då måste man få åka! Väninnan har haft corona så jag tänker ha henne som mur mellan mig och andra. 
 
När jag packar lägger jag allting på golvet först. Nu ska min julklappsryggsäck få åka ut och resa! 
 
Ur dagboken 910604: På naturkunskapen höll Bosse på med farliga experiment. Det smällde nåt otroligt så till slut gick jag och Annis ut. 

Kommentarer
Postat av: Ama de casa

Vad trevligt med en Stockholmstripp! Jag gör liknande när jag packar, fast jag lägger grejerna på sängen istället för på golvet. Men det är klart... Du är ju yngre och smidigare så då funkar nog golvet lika bra :-D

Haha! Bättre fly än illa fäkta! Smart av er att fly fältet där :-)

Svar: Ibland lägger jag packningen i sängen också, men sängen är på övervåningen och kläderna på nedervåningen. Ja, det var nog bäst att fly. :-)
Ylva

2021-06-05 @ 09:34:23
URL: http://amacasa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0