Trasigt tyg

En praktisk sak med att ha en stuga är att man kan köra dit gamla saker som är trasiga men som man ändå inte vill slänga. 
 
Men nu får vi nog lov att slänga lakanet. 
 
De här byxorna slutar under knät och är sköna och jag har inte lust att göra jeansshorts av dem än. 
 
Det finns kanske en gräns för hur många hot pants en överviktig 47-åring behöver, här var det ett par jeggings som spruckit. 
 
Ur dagboken 910624: Han är så fin. Jag satt och tittade på honom ofta och jag tror att han märkte det. Idag hade han bytt skjorta äntligen men han ska säkert ha samma byxor i tre veckor. 
 

Kommentarer
Postat av: znogge

Vi har alla olika behov men här behöver vi köpa nya lakan, den saken är säker :D

Svar: Nej, då, jag plockar bara fram ett annat gammalt och för kort lakan som hamnat i stugan. :-) De är ju mjuka och sköna, gamla lakan.
Ylva

2021-06-24 @ 22:16:15
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: Ama de casa

Ja du gör nog fullständigt rätt i att kassera det där lakanet även om det svider... ;-)

Oj! Ett nytt span på gång där :-D

Ha nu en riktigt mysig och glad midsommarafton - hoppas du får tag i jordgubbar och att priset är överkomligt :-)

Svar: Man kan göra trasor av det. :-) Ja, i Tyskland tittade jag på Tobias trots att han inte bytte kläder på tre veckor! :-) Tack, det samma, även om ni inte firar. Maken hittade jordgubbar igår för 45 kr/liter, helt okej midsommarpris. :-)
Ylva

2021-06-25 @ 09:48:07
URL: http://amacasa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0