Donutglass

Idag kom Jafaris donuts till Ljungby. 
 
Då äter jag donutglass, även fast det är svinkallt ute!
 
Vi bytte tidningar hos kycklingarna och då kröp alla in i sitt hörn där de brukar ha ett tak. 
 
Jag är lite ledsen för att jag skulle ha varit i Stockholm idag. För andra gången blev min litteraturkryssning inställd och jag hoppas verkligen att jag får åka nästa år! På lördagen efter kryssningen brukar jag träffa en kompis och vandra runt i Stockholm. 
 
Ur dagboken 910320: Vi hade två timmar nk, sen idrottsdag. Åt hemma. Spelade volleyboll i en och en halv timme. Femmannalag. Jag, Jenny, Fia, Nordström och Westholm. Inte så kul förutom ibland. Som när jag ställde mig på bollen. 

Kommentarer
Postat av: znogge

Själv längtar jag efter att åka upp til huvudstaden och få se sonens lägenhet men det lär nog dröja... Mjukglass är min grej!

Svar: Jag har en tågbiljett från januari som jag håller på och bokar om och bokar om... Jag tycker bättre om kulglass men just den här kombinationen är jättegod! :-)
Ylva

2021-03-20 @ 20:23:02
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: Ama de casa

Oj vad många dom är, dom söta kycklingarna! Hur många är dom? Jag fick det till 14...
Trist med allt som blir inställt. Nog trodde vi alla för ett år sen att det skulle ha ordnat till sig vid det här laget, men icke sa Nicke.

Wow! Du kunde stå på bollen? Det skulle inte jag med min usla balans klara av...

Svar: Det blev 17 kycklingar och de kryllar verkligen! :-) Ja, så här länge trodde ingen att man skulle behöva vänta på ett vanligt liv.
Nja, jag kunde råka ställa mig på bollen, men det går inte att stå på en volleyboll (om man inte är gymnast möjligen). :-)
Ylva

2021-03-21 @ 09:23:57
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Ami

Oj, vilken glass! Trist att din resa blivit inställd!

Svar: Det är svårt att äta, men väldigt gott! :-) Ja, jag blir så besviken att detta år ännu är lika tråkigt som det förra!
Ylva

Postat av: lisa

Vad gott med donuts :) Med glass till också, det verkligen vattnas i munnen på mig :)
Men gud så söta kycklingar. Riktiga små dunbollar <3
Synd att din Stockholmsresa inte blev av. Hoppas du får möjlighet att åka nästa år :) Kram <3

Svar: Jag älskar donuts och de har så många olika goda! Kycklingarna är underbara nu! Ja, jag hoppas verkligen på kryssning 2022. Kram!
Ylva

2021-03-21 @ 10:56:23
URL: http://familjenkaotisk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0