Fika och påsklilja

Nu kan jag inte längre låta bli att gå ut och äta! Det är så mycket råd och restriktioner och restauranger gör allt de kan för att göra det säkert. 
 
Jag träffade väninnan på Lilla Hembageriet och åt en bakad potatis med skagenröra. Såklart åt jag kaka till efterrätt som man kan se här: https://www.facebook.com/yfronten 
 
Här kändes det glest och bra att sitta. 
 
Vår första minipåsklilja slog ut idag!
 
Ur dagboken 910303: Riktigt rolig match. Vi vann med 3-0 och det blev 15-0 i sista set. Det var nog första gången.
 
(Mitt volleybollag åkte till Rättvik och vann matchen mot dem.)

Kommentarer
Postat av: znogge

Det såg ju inte ut att vara någon större trängsel så det var säkert ingen fara!

Svar: Jag tycker så oerhört synd om alla företag som lever på besökare nu, kanske borde handla mer take away, men lite grejen är ju att äta ute.
Ylva

2021-03-03 @ 20:51:47
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: Ama de casa

Det såg verkligen både gott och C-säkert ut där :-)
Söt liten påsklilja!

Snacka om en riktigt volleybollkross!

Svar: Ja, dels ville jag träffa Fika-Drottningen, dels vill jag stötta cafét och äta gott såklart! Ja, det var en storvinst i Rättvik! :-)
Ylva

2021-03-04 @ 09:25:40
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Gunilla

Är det stora ytor och glest med folk så bör det väl inte utgöra någon risk. Tyvärr är det inte alla som är kloka, men om man är det själv så :)

Mums !!

Svar: Man kan ju kolla läget och gå vidare om det är fullt. Här är det oftast lätt att undvika trängsel. :-)
Ylva

2021-03-04 @ 14:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0