Födelsedag

Idag har jag firat födelsedag. Vi hade tänkt åka till naturreservatet Höö och promenera, men det var kallt och blåsigt så vi åkte bara till stugan. 
 
Jag har fått en massa fina tulpaner. 
 
Här var en häftig isformation i ett dike. 
 
Jag har köpt Rexona deodorant som lovar att det inte blir vita fläckar. Well, det funkar inte för mig när jag ålar mig in i ett slimlinne. 
 
Sminkad och färdig för utgång.
 
Vi åt på en restaurang/pub som heter Tre Torn - Bryggeriet och jag fick en riktigt fin planka med ryggbiff. 
 
Ur dagboken 910306: Jag fyller 17 år, jag. Vi höll på att bli ertappade i mammas och pappas rum av rörmokaren. Ungefär som på pappas födelsedag. Varje onsdag har vi frukost där. 

Kommentarer
Postat av: znogge

Grattis på dagen!

Svar: Tack så mycket! Det var en bra dag. :-)
Ylva

2021-03-06 @ 22:00:35
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: Ama de casa

Vilket härligt födelsedagsfirande du fick! Plankan såg väldans god ut :-)

Hmm... Hade ni alltid hantverkare hemma när ni fyllde år? ;-)

Svar: Jag fick en blodig ryggbiff, precis som jag vill ha den. Men nu hände det konstiga igen att jag sa att jag ville ha en drink med jordgubbar, hallon eller liknande och servitrisen frågade "vill du ha en exotisk, syrlig?". Som tur var frågade hon ägaren som vet vad jag vill ha. :-) Ja, vi hade alltid hantverkare hemma när vi fyllde år, det var en fin tradition. :-)
Ylva

2021-03-07 @ 09:35:00
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Ami

Vilken mysig födelsedag det blev.

Svar: Ja, det blev bra! Vi får åka till naturreservatet när det blir lite varmare.
Ylva

Postat av: lisa

Grattis i efterskott ! <3
Underbara tulpaner :)
Nu ser man mer av ert kök. Verkligen jättefint. Älskar kaklet :)
kram <3

Svar: Tack! Jag älskar tulpaner! Köket blev bra när vi slog ut en vägg. Kram!
Ylva

2021-03-07 @ 11:23:40
URL: http://familjenkaotisk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0