Herrgård De luxe

Jag har så dåligt lokalsinne så jag hittar inte ens gps:en på mobilen... Det är faktiskt sant! När jag letar vägbeskriving på till exempel Google maps stänger telefonen ned sig efter ett tag, så jag brukar skriva ut kartor på papper. 
 
Här kommer flera bilder från fantastiska Herrgård De luxe på Osaby säteri där jag var i söndags. 
 
 
 
 
 
Ur dagboken 910325: Det fina vårvädret lättar upp. Det var så varmt att jag har köpt två glassar. Den ena åt jag sittande på sandlådan utanför polishuset. Tyvärr kom vi på att vår tyska började då. 
 
Jag ska till Göteborg och kommer kanske inte att svara på kommentarer förrän på söndag, men skriv gärna ändå. 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Znogge

Vad gjorde du där undrar jag lite nyfiket ;-)
Så trevligt med en tur till Göteborg. Sådana utsvävningar är vi inte bortskämda med.

Svar: Vad jag gjorde på herrgården? Fikade. :-) Vad jag gjorde vid polishuset? Det var soligt där, men konstigt att sitta där när jag i själva verket hade tyskalektion...
Ylva

2021-03-25 @ 17:27:46
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: Gunilla

Fint ställe !!

Hoppas du har det trevligt i Götet :)

Svar: Det är helt fantastiskt! Tack, det var jättekul trots att standupshowen med Henrik Hjelt som vi skulle ha gått på såklart blev inställd.
Ylva

2021-03-25 @ 17:55:44
Postat av: Ama de casa

Vilket helt otroligt vackert ställe!

Jag fick lite hjärnsläpp och tänkte "sandlåda" som i en sån som barnen leker i. Tyckte att det var en konstig placering att ha en sån sandlåda utanför polisen. Sen ramlade polletten ned ;-)

Vad skoj att du kommer iväg till Göteborg nu - ha det superkul!

Svar: Det är så fint så det är inte klokt och en superambitiös familj som tagit över så det kommer att bli fantastiskt! Jag hoppas på konserter och aktiviteter sedan när man får. Tack, jag hade verkligen kul där! :-)
Ylva

2021-03-26 @ 09:37:11
URL: http://amacasa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0