Kvinnodagen

Operasångerskan Kristina Nilsson står staty här och har blivit utsmyckad.
 
Hon har fått 600 nejlikor, läste jag i tidningen Smålänningen.
 
Visst är det vackert! 
 
Jag gick förbi när florister från Skinnarnas handelsträdgård pyntade i lördags, men hade inte tid att stanna då. 
 
 
Ur dagboken 910308: Gick upp till rektorn. Vi får gå H! Underbart! 
 
Oj, jag fick alltså inte veta förrän långt in på vårterminen i ettan på EHS (ekonom-samhäll-humanist) att det verkligen skulle bli en humklass! 
 

Kommentarer
Postat av: Ama de casa

Verkligen en vacker utsmyckning!

Det var onekligen ett ganska sent - men bra! - besked :-)

Svar: Det är så fint! Ja, tur att jag slapp gå ekonom eller samhäll, som jag inte alls är intresserad av!
Ylva

2021-03-09 @ 09:42:32
URL: http://amacasa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0